2 Advent

Idag for vi i väg till min mommas grav o satte dit två ljus, efter det åkte vi hem. C o M kom o drack kaffe o vi snackade lite skit o njöt.
När dom for hem så satte vi igång med pepparkasbak med kidzen. Sebbe blev less ganska fort så han gick
o spelade på datorn. Jag o Patrik fortsatte baket, det blev lite fler kakor, det va kul.

När det va klart va Sanna super trött så jag gick o la mej med henne, gissa......jo vi somnade båda två.
När vi vaknade så satte jag igång med maten, den blev så god.

Nu håller vi på o spelar bingo....hoppas man vinner.

Nä nu ska jag krypa ner i soffan o spela o mysa.


17 dagar kvar till Julafton

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad åt ni för smaskig middag då ??

2008-12-07 @ 21:19:05
URL: http://jenny-jnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0