Fre

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, lämnade Sebbe på dagis. Sen gick jag på affärn o
hämtade paket. Det va ganska skönt med en liten pomenix. Väl hemma så åt jag o Sanna
lunch.
På eftermiddan så gick vi o hämtade Sebbe, när vi kom hem så spelade Sebbe på datorn.
Sanna sprang runt o klättrade överallt.
Nu har vi nyss ätit midda, hade tänkt att efter bompa ska jag lägga Sanna. Sebbe ska
få vara uppe o mysa med mamma. Jag köpte chips som han ska få till fredagsmys.
Det är allt för sällan som det är bara jag o Sebbe, så det ska bli mysigt o bara få
rå om honom.

Håll tummarna att Skruttan somnar ikväll, så vi kan mysa sen.

I morron blir det inte så mycke, vi ska på lilljul i Odensala i morron eftermidda.
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på.
Skulle vara kul o göra någe kul med barnen.
Jaja vi får väl se vad det blir.



Det är 5 dagar kvar till Julafton

Kommentarer
Postat av: Marie (maby)

Hej...hoppas allt är bra, själv är jag så trött. Min son väckte mig klockan 04.00 i morse och hade bajsat ner sig (jättedålig i magen) + golvet och sängen...så det var bara att gå upp och börja städa upp och stoppa Marcus i duschen...det är inte det lättaste för han hatar att duscha, tycker att det gör ont. Hoppas att du får en riktigt godjul... kramar marie

2008-12-20 @ 18:01:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28006

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0