Helgen

Ihelgen har vi inte gjort så mycke, vi va till mamma på lördagen o fikade.
Sebbe va lite sur, först ville han hem hela vägen dit. Sen när vi skulle hem
ville han vara kvar, men det gick inte. Eftermiddan så lekte hela familjen med
Sebbes deg, Sanna smakade lite men det va inge gott.

Igår Sön. tog vi hela familjen till Olssonskulle o åkte pulka, det va super kul.
Sebbe o Patrik åkte så det ven, Sanna ville oxå åka. Patrik tog henne o så åkte dom
gissa om en tjej tyckte det va kul. När vi hade åkte ett tag så gick vi till lekplatsen, Sanna
gungade o gick runt o kollade lite. Patrik o Sebbe busade i snön, Sebbe drog ner mej oxå.
Där låg vi hela familjen i snön med solen i ansiktet.
Det va super mysigt. När vi kom hem så fikade vi lite av det sista från julen.
Mamma kom o fikade o va hos oss hela eftermiddan.
Mamma o jag åkte på Bingo på kvällen, vi vann inget men det va mysigt ändå.

När jag kom hem så vaknade mina små gullungar.
Sebbe somnade om vid 23 tiden, Sanna somnade om vid 01 tiden.
Va mysigt med barn som inte vill sova.

Ja så såg våran helg ut i korta drag.

Nä nu ska min prinsessa sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0