Onsdag

Nu är det dags igen, Sanna är hemma o sjuk. Ingen feber men super mycke slemhosta.
Va till doktorn igår, allt va bara bra med henne. Det lät lite i luftvägarna, men doktorn tyckte
mest att jag va en överbeskydande mamma. Jag sa till honom att det är pga att Sanna åkte på
RS-viruset i våras, hon slutade o andas o fick andningshjälp. Jag trodde då att vi höll på o förlora henne.
Vi låg inne i ca 3 veckor på sjukhuset. Då måste väl jag få vara en "överbeskydande mamma" eller??.
Hon fick ialla fall host med. o igår kväll sov hon hela natten, för första gången på länge.

Idag har vi köpt klart alla julklappar, det är sååå skönt kan jag säga. Bävar när vi ska iväg o köpa
julmaten närmare jul. Men men det är väl bara o ta tjuren vid hornen o stå i mils långa köer, med sura o
irreterande människor.

Nä nu ska jag fixa lite innan min lillkille kommer hem.


Nu är det bara en vecka kvar till Julafton.

Kommentarer
Postat av: camilla

Oj är hon sjuk igen. Att inte hostan ger sig.Chester hostar oxå och är slemmig.

Även om det är svårt , försök lägga Rs historien bakom dej. Annars kommer du alltid varar nojjig så fort hon får hosta. Hon är säkert pigg om nångon dag :-)

Det är ju tyvärr sånna tider nu, då alla är sjuka. Hostan håller i sig 8 veckor till berättade Hc i går för mej.

Ja julmats handling bävar jag för... tror jag äter korv och mos i år...:-)

Nä då visst ska ma ha julmat, men inge kul att handla den.

hade' gott

2008-12-17 @ 20:33:40
URL: http://minflur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0