Tisdag

Ja nu är det snart slut på det här året.
Vad mycke som har hänt, det är så mycket så det tänker jag inte räkna upp.
Det jag kan säga är att det har förändrat vårat liv.
Ja jag vill bara att ni som läser detta kan tänka på vad som har hänt för er år 2008.
Kan vara nått som kommer att förändra era liv för alltid, eller bara någe litet.
Tänk efter o kanske det är något ni kan föändra på nu under det nya året som ni aldrig hann
göra förra året.

Nog om det.

Jag vill bara berätta att jag har haft en mysig dag med mina små änglar idag.
Vi har myse lite o kikat på dumburken, lekt med modellera, ritat busat i badet mm.
Det har varit en toppen dag. Jag känner mej så glad ikväll, för att det har varit så bra
idag. Jag tror att även kidzen har kännt så oxå.

Jag vet inte riktigt med mej själv just nu....
Jag är så konstigt på topp, o på kvälls kvisten är jag härligt trött.
Det känns konstigt att vara så konstigt på topp, jag är inte van.

Nu en längre tid har jag inte mått så bra, allt med magen o allt annat.
Just nu mår jag bra på ett konstigt sätt, jag har fortfarande problem med magen.
Men annars känner jag mej bra tipp topp.

Ja jag njuter nu när jag mår så här, det är skönt. Jag har mer ork o energi för
kidzen.
Det är det bästa.

Jaja nu har jag sagt lite om mej.

Tillbaka till det jag skrev i början, så vill jag önska alla ett
GOTT NYTT ÅR.

Ta vara på det ni har, o värde sätt det.
Man vet aldrig vad som kan hända.


VI SES NÄSTA ÅR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0