Torsdag

Idag har jag inte gjort så mycket, det blev en super lugn dag.
Jag hade en kör tid idag, men tyvär så satte magen igång igen.
Därför va jag tvungen att ringa o avboka den, fan säger jag. Jag är så j....a less på
denna mage alltså. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mej till, har pratat med läkare, lämnat in prover.
Proverna visar neg. som i sej är bra, men vad är det för fel på mej. Eftersom jag inte kan äta riktigt så
har jag ju ingen ork i kroppen heller.

Jag orkar ju inte så länge till o hålla på så här, jag kan inte planera för att jag vet inte om jag måste
ha en toa vid min sida. Det känns skit just nu må jag säga, jag vill vara som jag va innan detta började.

nä nu är det o ta nya tag, jag ska ta tag i detta. Så jag får nån rätsida.

Till något roligare.
Vad mycke snö vi har fått, det är super härligt. Jag hoppas att den kommer att ligga kvar till julafton.
 
nu ska jag kolla opp något åt min gubbe på nätet.



20 dagar kvar till Julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0