Igen

Idag är det möte igen, det är många sådana nu tycker jag. Känns nästan tur att man är arbetslös.
Idag är jag super trött av någon underlig andledning, varför vet jag inte. Kan ju va för att mina
änglar är så morronpigga.

Nu ska jag ta o bädda sängar, klä barn o plocka lite, så att man känner att det är skönt o komma
hem sen efter mötet.

ÅÅÅÅÅ jag längtar tills min nya jacka kommer, beställde en igår. Alla mina vinter jackor har gått
sönder. maximal otur elller så är det ödet som säger "köp en ny jacka kärring". Jo så är det nog
Jag tror på den ideen.

Jaja trevlig helg


JO jag kom på att snart får man pynta till jul, jag längtar...


34 dagar kvar till Jul inkl. idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0