Jaha det blev lite tokigt..

ja du hur det gick till vet inte jag.......började skriva o sen blev det ett inlägg.

Jaja jag får börja om.

Som sagt va skönt o komma hem, vi har varit borta från stan i helgen åååå vad det va skönt o få komma bort en stund.
Men det är alltid lika skönt att få komma hem.

Fast det är bra konstigt....Är man hemma en helg så kan helgen vara lååång. Åker man bort då går helgen i ett nafs.
Det värsta med att komma hem är att packa opp, jo sen är det som man lämnade det.
Tänk om man åkte bort en helg, sen när man kom hem så var det städat, tvättat o fint hemma, det skulle vara någe det.

Jaja nä det är väl bara o ta itu med tvätt, städning o lite ditt o datt.

Jo just det jag har fått en uppenbarelse....Jag har kommit på vad jag vill bli när jag blir stor. Det är nått det.

Det blir tillbaka till skolbänken det för att bli det jag vill.....Tänkte kolla opp det i veckan, det lä ju kosta pengar.
men det får väl göra det, då blir jag oxå kanske stor flicka.

En fråga
  
  När blir man vuxen?

Kommentarer
Postat av: camilla

Tjo!



Men Bea du måste skriva här lite oftare så jag har nått att läsa....!!!

Synes i morron :-)



/ c.

2008-11-04 @ 08:42:13
URL: http://minflur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0