Körning

Ja nu är jag sjukt nervös inför dagens körning, hela min kropp vill ta telefonen o slå nr. till körskolan.
Hjärnan vill bara bita ihop o gå dit o fixa detta, så kort sagt det är ett världkrig i mej just nu.

Jag har ALDRIG kört på vinter väg. Jag har kortslutning i mej själv nu.
Undra hur det kommer att gå, min lärare ville att jag skulle köra mer självstänigt idag. MEN titta ut
det är SNÖ ute, jag kan inte köra självständigt idag. Hoppas att hon inte tycker att jag ska klara det IDAG.

Jaja det är väl bara o "bryta ihop o gå vidare" ååååååååååååååå vad nervös jag är.
Jag känner mej som en skiva som har gått sönder eller med en repa på jag ääär nervös jaaag ääär nnervös. Skivan
har hakat opp sej. Idag har Bea hakat opp sej.

Men jag vet innerst inne att när jag är klar så känner jag att det här var ju ingen fara.

hahaha asgarv.....Nu måste jag börja o plocka ihop lite här hemma, så slipper jag det sen.
Kanske jag glömmer bort o vara nervös en stund ialla fall.

Kram på er alla.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0