Lördag 081115

Idag vaknade min lilla tjej vid 4 tiden, försökte med allt för att hon skulle somna om.
Sån tur hade inte jag idag ialla fall, vid 5 så klev vi upp. Sanna va jätte glad o pigg, medans jag gick raka
vägen till kaffebryggaren. Satte i gång MÅNGA koppar.
Stog nästan o kollade om det kommit kaffe till en kopp så jag kunde ta.
Drack mitt kaffe o började kvickna till.

Vi kom på senare på morroren att vi skulle åka till några kompisar, så vi packade in kidzen o for iväg efter lunch.
Det blev kaffe där oxå så kroppen skulle klara dagen, det va så skönt barnen va ute o lekte i snön. Gissa om
Sebbe blev tok glad när han såg imorse att snön hade kommit, han ville ut på en gång.

Tillbaka till dagen, vi åt midda där o hade trevligt.
Sanna hittade trappor där, hon kom snabbt på hur man gör i trappor, hittade henne ca tre steg upp. Då va hjärtat inte
där det skulle kan jag säga.

Senare åkte vi hem o nu känns det att det har blive för många koppar kaffe idag, hoppas att man somnar sen då.

Nä nu ska jag göra iordning mej för natten, snart är det Svensson Svensson på tv, måste se...

hej på er o trevlig fortsatt helg..


Så här blir det efter en tok tidigmorron, ialla fall känns det som om man behöver det.
Speciellt vi småbarns föräldrar, eller?

Kommentarer
Postat av: camilla

Haha ja bilden säger allt om oss småbarnsföräldrar !



Ja äntligen har snön kommit och barnen blir upp över öronen glada.

Mina har varit ute och lekt 2 dar i rad nu.



Ska nin hitta på idag (sön) då?



själv ska vi vara hemma och i efm tar jag med mej sanna och Michelle och åker till mamma ett tag.



Syns till veckan

Kram



Tack för dina ord på Bloggen, ibland kan bara känna sig ensamamst i världen. :-)



2008-11-16 @ 11:07:44
URL: http://minflur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0