Måndag 081117

Go dag på er alla. Har inte gjort så mycket idag faktiskt.....Men nu har äntligen snön kommit.
Börjar får lite Julkänsla, nästan så man längtar tills man får gå ner o hämta kartongerna.
Det är ju super mysigt med julpyssel, ååå tänk när julmarknaden är på Jamtli. Då kommer
verkligen julkänslan.

Jo det är ju snö nu o jag kom på,   F........N jag ska ju övningsköra imorron. Det är snorhalt idag.
Hur är det imorron???

Ja bara så ni vet så står det i öp imorron, "
28 åring körde körskolans bil käpprätt.  Som tur är blev inga skadade.
Men 28 åringen fick domen, du får inte ta körkortet". Ja ni håller inom hus hela förmiddan, så klarar ni er.


Jag har ju som sagt aldrig kört på vinterväg, håll tummarna.

Jaja det är väl bara å hålla isej, men det kommer  nog o gå bra ändå.
Men lite nerig o stressad känner jag mej inför imorron.


   nä nu ska jag fixa lite med hemmet, så kanske jag inte tänker så mycket på morrondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0