Onsdag 081112

Idag har det inte hänt så jätte mycket faktiskt, Min kära son vaknade okristligt tidigt.
Fast det är väl bara o lägga sej själv i normal tid på kvällarna, så är man nog pigg.

Jag ska på möte imorron, börjar faktiskt bli less på alla dessa möten.
Fast dom är ju viktiga, men det börjar o bli mycke möten nu.

Jo just det, jag va till Hc med lillgumman, hon har en så jobbig hosta på nätterna.
Hon fick ventolin, så vi gick på apoteket för att hämta ut den. Medans vi var där så slutade
deras darorer funka, när det gällde e-recept. Vi hade tur vi för det gick jätte bra för oss, men inte för andra.

Alltså när sånt händer då märker man vad alla är beroende av datorer, det blir ju kaos när det inte funkar som
det ska.
Det känns ju lite skrämande om man tänker efter, Tänk om allt skulle få en blackout, vad fan gör man???
Ja det är någe o tänka på........

Nä nu börjar mina älskade hulliganer vara lite lik speedegonzales, bäst o sluta här då.

                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0