Onsdag 081119

Idag har morronen varit ett 4-världskrig, ungar på dåligt humör o en mamma på dåligt humör = världskrig.

Jo jag har visst fler vänner än Cam. jag har ju jenny, det blev kortslutning i går.

Idag ska jag o Cam ha köksbords psykologi o massa kaffe. Det är vi bra på, o dricka tonvis med kaffe.
Cam brukar se ut som en kaffekanna när hon går här ifrån, jag ser lika dan ut. Det som är bra med det
är att man blir ju pigg sen.

Imorron ska jag köra så håll er bort vid 13tiden, helst i stan ska ni hålla er bort för då kommer jag.
Ni är välkommen på sjukan efteråt, jag lä väl hamna där, nä det går nog bra. Nu håller jag på intala
mej själv att det kommer att gå bra.

Kanske ska göra som Stig.helmer "jag kommer o klara det     jag kommer o klara det"
Jaja nä nu ska jag gå o sätta på kaffepannan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0