Onsdag

Idag har jag haft en så kallad "egen tid" jag har varit hos min svägerska.
Vi har druckit kaffe o gnällt lite, men det måste man få göra ibland.

När vi hade gnällt o druckit kaffe så det stog ut genom öroren, så skjutsade hon hem mej.
Jag fixade lite hemma o sen bar det av till dagis för hämtning av barnen. Gissa om dom blev glad när jag kom.
Pratade lite med fröken, medans vi pratade så hittade Sebbe en död myra. Den ville han att alla skulle titta på, alla
som gick förbi skulle titta på den. Sen gick vi hem, o då blev Sebbe superglad för pappa va hemma före oss.

Sebbe tycker sååååå mycket om sin pappa, han vill bara vara med pappa.

Sen va det mat, å lite tv-spel.

Nu är Pappa o Sebbe hos fafar, det tycker sebbe om att få följa med till farfar.

Strumpan fick vara hemma med mej,å då är hon nöjd för hon är så mammig.

nä nu kommer det en inte så god odör från en liten tjej här.

men vi höres nå.

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0