fortsättning...

Ja nu är det lördakväll, barnen sussar jag sitter vi datorn o njuter av tystnaden.
Då ska jag berätta att nån promenad blev det inte. Vi drog istället till krokom, vi hälsade på Lo P.
Fast en lite promenix blev det ändå nu när jag tänker efter. Jaaa jag tog den haha.

Vi spenderade några timmar där med fika o prat, barnen lekte o fikade.
Speciellt Sanna, ni som känner henne så skrattar ni nog nu.
För er som inte känner min lilla tjej så älskar Sanna att fika.
Så fort det finns fika så är hon där vid bordet, hon fikar oxå gärna i omgångar oxå.
Hon har alltid varit så, ända sen hon va lill liten. Många av våra vänner ser mest henne fika eller äta något.
Ja vi hade det trevligt o gott kaffe. På vägen hem åkte vi förbi K o kollade på deras nybyggda hus.
Men gissa om jag blev avundsjuk, grön av avund. Vilket kök, takhöjden enormt snyggt.
Där blev vi till ca 15:30. Vi drog hemöver för att göra middag. Inte den roligaste middan, men Sebbe
hade valt den imorse så det blev korv.
Det har varit en mysig dag.

Imorron söndag ska jag o Sebbe iväg själva till S o S. Det ska bli kul.
Men det är imorron det...
Nu ska jag snart krypa ner i bädden, super trött....

Hej hopp








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0