Glad Påsk

Nu är det påsk.
Tänk vad tiden går fort. Förra året på påsken va vi hemma på
permis från sjukhuset.
Sanna hade RS-viruset o hon fick sondmatas, jag o Patrik fick lära oss
att sond mata. Vi fick permis från sjukan o det va skönt kom jag i håg.
Få vara hemma hela familjen tillsammans för första gången på tre veckor.
Det va så stort för oss.
Nu ett år efter är alla friska o Sanna springer runt o äter det mesta.

Nog om det. Som ni vet så är ju jag lite yr som person o mamma.
Jag kommer ju inte ihåg när barnen ska få påskägg, ja jag vet man kan ju ge det när man vill.
Men bara saken att veta.
På lödag har dom flesta sagt, så det är väl då.
Idag skickade jag iväg en påsk kärring o en påsk gubbe på dagis.
Dom va så söta båda två. Go ungarna mina.

Jag vill bara säga Glad Påsk o trevlig helg på er.
Här kommer några påsk bilder.


hej hopp

Kommentarer
Postat av: veronika

men gud vilken söt liten påskkärring :)

2009-04-14 @ 18:05:56
URL: http://veronikawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0