Idag är det Lördag

Ja nu är det helg igen. det går ju så otroligt fort, veckorna allså.
Vad ska man hitta på idag då?? ja jag vet inte riktigt än, jag hade tänkt ta en promenad.
O denna morron promenad ha jag tänkt göra i många dagar nu.
Fast varje morron säger en liten röst till mej att nä det är jobbigt, alldeles för jobbigt.

O jag lyssnar på den oxå, jag tror att det är min lata sida som säger det.
Alla har nog en latsida, men vissa lyssnar mer eller mindre.
jag lyssnar mer.  
Jaja får väl bara göra o inte tänka efter så himla mycket, för efter åt så är det ju så skönt.
Vi får väl se hur jag gör med denna promenad.

Solen skiner o jag vill göra någe ute med min familj. Då återstår frågan vad ska vi hitta på??
Det jag ska börja dagen med är att skriva klart här, dricka upp mitt kaffe o ställa mej duschen.
Så ätt jag kommer igång.
Men då återkommer denna promenad oxå, ska jag ta den nu innan duschen eller inte.
Ja vilka problem man kan ha ibland, ganska löjliga faktiskt.
Hahaha ja det är jag idag de.

Hej hopp.

"promenad, inte promenad det är frågan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0