Mina ben...

Ja som sagt...mina ben...böder av allt gående dom har varit tvungen o gjort.
dom tänker nog (j..vla kärring sett dej ner) men det blev det inget av.

Förlåt ska börja från början.
Jag gick med barnen på dagis, där stog jag o pratade med fröknar om hur vi ska fixa
med skjutsen till riddningen. Sen gick jag hem o satte mej vid datorn o kollade lite själv
om hur försäkringen skulle funka om personalen tog våran bil. Det va inga problem.
Vid 10:30 ringde försäkringskassan, det blev en timmes långt telefon möte.
Efter det bar det av med mina ben ner på staden. Jag tänkte leta ett par bra överdargsbyxer
som Sebbe kunde ha till riddningen. Fast det va svårare än vad jag trott. Började på en bra affär
tänkte jag ialla fall. Jo jag fick ett tips istället för byxer. inge bra med glatta byxer till riddning.
Ok tänkte jag vart ska jag om mina ben knata då då. Jo vi började på en sport affär....hm mm jo det
fanns byxer för ca 300kr, för dyrt för att bara användas på en hästrygg.
Jag fortsatte till ca 4 affärer till, men tillslut hittade jag dom. byxerna alltså. Ställde mej i en kö, snabbt upptäckte
f..n fel kö. Stog säkert där i 20 min som nummer två.... vissa är såå trög.
När jag väl kommit fram o fått betalt så gick jag på MC o tog mej lite mat.
kl. belv 13 o då var det dags för doktorbesök som gick bra.
Klar där så knatade jag till mammas jobb o drack lite kaffe. När mamma slutade körde hon mej hem.
Hann bara hem så va det dags o hämya barnen. På dagis fick jag veta att nån personal fick inte ta eller
låna bil o köra till ridning med Sebbe. FN tycker jag´varför ska det alltid gå emot hela tiden.
Jaja vi får väl ordna det på något sätt, hur vet jag inte....
Jag o barnen gick ialla fall på affären o inhandlade lite mat o självklart glass.
Dom åt en varsin på vägen hem, glada barn.
Väl hemma va det bara o ställa sej vid spisen o laga denna mat, gott blev det...
Efter maten så kom jag på att jag glömt o fixa en tia, sebbe har tappat en tand.
Tandfen (mamma) måste ju lägga en guldpeng i glaset.
Traskade ner på ok o fixade det.
Väl hemma så ramlade jag ner i soffan.
Sen har jag suttit där skönt tycker både jag o mina ben.
Haha fast det har varit en bra dag ialla fall.

hej hopp

Kommentarer
Postat av: Marissa

Vill du vara med och hindra spridningen av HIV/AIDS? Gå då in på http://truthtobetold.blogg.se och läs mer och lägg sedan ett löfte om att skydda dig!

2009-04-21 @ 00:07:11
URL: http://truthtobetold.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja det finns en fördel att inte ha körkort, man motionerar bättre ! Själv tar jag bilen överallt nu, det är ju bara lathet.

Men jag förstår att du är trött, duktig är du!



Kram

2009-04-21 @ 08:47:46
URL: http://camwen.blogg.se/
Postat av: Diana

Ja men vad har du för msn? Kramkram

2009-04-21 @ 22:07:14
URL: http://mylifediana.blogg.se/
Postat av: Diana

Ja men vad har du för msn? kramkram

2009-04-21 @ 22:08:13
URL: http://mylifediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0