Skönt

Nu är Sanna sig själv igen, va skönt att hon mår bra.
Så imorron är det dagis för båda två.

Idag har jag o Sebbe spenderat förmiddan på Barnhabeliteringen.
Vi va först till doktorn där Sebbe blev mätt o vägt mm.
När vi va klar där så skulle vi iväg o göra lite tester.
Dom testade Sebbes fin o grovmotorik.
Han fick gå balansgång, sparka boll, hoppa mm
sen fick han rita o klippa o bygga med klossar.
Vi va även o fikade på fiket där, mysig förmidda va det ialla fall.
Vi tog bussen hem, när vi kom hem skulle vi alla fara o handla lite.
Nu sitter jag vid datorn, Sanna sitter o ritar i sitt prinsessblock.
Patrik spelar gitarr, Sebbe står o tjatar på något. Vad vet jag inte.
Solen skiner o det är vår nu, så härligt.

Nu ska Sebbe få spela elgitarr, coolingen min.
Sebbe kanske ska få börja o rida via Habben.
Eftersom det är svårt för oss o komma iväg så kanske en dagisfröken ska följa med.
Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå, men det återsår o se.
Ridning ska vara bra för motoriken o balansen o musklerna.
Det blir nog bra. Sebbe har pratat ett tag om att han vill rida, så det blir ju bra då.

Nu ska jag gå o vika tvätt o lägga in tvätt.
Inte fullt lika kul, men ett måste.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0