Torsdag

Idag va en rolig dag....
Den började som vanligt.
Vi klev upp åt frukost gjorde iordning barnen.
Åkte o lämnade dom på dagis.
Vi åkte tillbaka hem o plockade lite, sen bar det av.
patrik skjutsade mej till habben där jag skulle träffa en psykolog.
Jag passade på o gå till fiket o köpa mej en macka.
Lite hungrig. Gick med min macka till psykologen.
Vi hade ett givande samtal, allt kändes bra.
När jag va klar hos henne så gick jag till busshållplatsen.
Jag stog där med L i telefon o plockade i väskan för att ta fram kontokortet.
Man kan ju betala på bussen med det.
Öppnade plånboken, det fanns inget kort.
Då kom jag på att kortet låg i en annan jacka.
kollade om jag hade några kontanter, men nej eller jo 19,50 hade jag.
Bussen kostar 20, f..n. ja vad skulle jag göra, det va bara o gå de.
Så jag gick från habben o hem, det tog ca 50min. väl hemma va det bara o
lämna väskan o iväg till dagis.
Hade möte där oxå.
Nu ämtligen hemma, skönt.
Jo medans jag gick ringde jag o beklagade mej till några, alla skrattade.
Mamma frågade om hon skulle hämta mej, men då va jag ju inte långt från stan
så det va ju ingen idee.
Haha ja det va ju som lite kul oxå.
Hade jag inte köpt mackan hade jag haft busspengar, men nä en macka va jag ju
tvungen o ha..

så har min dag varit.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0