Trevlig dag

Ja idag har det varigt trevligt o mysigt.
Vi lämnade barnen vid 9 tiden på dagis.
Sen for vi o kollade lite affärer, hittade lite smått o gott.
Fast jag kände av magen efter gårdagen, så det blev lugna affärbesök idag.
Sen åkte vi på studiebesök, ni som känner oss vet vart.
Detcgick jätte bra, hoppas bara att det går bra när allt börjar oxå.
Allt börjar redan i maj, kul att det går bra för en gångs skull.
Nu är det bara o vänta o planera innan allt startar.
Nog om det.

Imorron fredag ska jag o C ha tjej dag, det kommer bli skoj o mycket skratt.
Det brukar bli mycket tok när vi träffas.
O nu ska vi vara själva nästan hela dagen.
O sen ska vi på dollar i svensta.....
Jag längtar o få göra någe annat.

ja nu ska jag äta lite mat.
hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0