Nya tag

Ja nu får jag börja o ta nya tag. O inte fastna i sorgen efter min älskade pappa.
Det har varit en helg med blandade känslor kan jag lugnt säga.
En stor lycka att få träffa min släkt på pappas sida. En härlig samling med människor.
Så olika men ändå så lika. Sen har det varit stor ledsamhet att ha begravning o säga hejdå.
Det va jobbigt, jag har fortfarande svårt o fatta att han e borta. Konstigt de där. Nästan som om
att när jag förlorade min pappa så fick jag tre fastrar o kusiner som bryr sej om mej oxå.
Jag är inte ensam, jag behöver kanske inte stå stark hela tiden.
Jag vill tacka min fastrar att tog emot mej med öppna farmar o tog mej för den jag är.
Dom fick mej att känna mej som hemma, eller det känns som om kommit hem på någe
sätt. Konstiga känslor är det poppar upp i mej.

Det är säkert pappa som är med mej o får mej att känna mej så.
Jag kommer att göra allt i min makt för att åka o hälsa på min fastrar.
Jaja S du e oxå med, ska försöka komma till dej oxå.
Sen va det häftigt att S syster o jag va så lik varann, coolt.

Idag är det söndag o solen lyser fint ute, det är lite kyligt oxå.
Så nu e hösten här. Sebbe o Patrik är i skogen o plocka bär.
Sanna va med en sväng, men nu ligger hon på soffan o sussar.
Jag ska ta o göra lite kaffe, gott gott.

hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Även fast det är tungt, så hoppas jag att du mår bra och kämpar vidare. Du är duktig !



Hoppas ni mår bra , kanske kan ses nått ?



Hur går det för Sebbe i skolan nu då?



Här rullar det på, Micke har börjat jobba och vi andra har fullt schema här hemma.



Ha det gott, så kan vi ses i luren nån kväll !!



Kram på er / C.

2009-08-25 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0