090203 kväll

Nu är det bompa o Sebbe sitter o fikar o tittar, Sanna sover som en ängel.
Det är bra kul med barn må ja säga. På ett program på bompa så fick en kille ett husdjur.
En råtta va det, o min kille kommer o säger:" mamma??
Ja svarar jag  "Jo jag vill oxå ha en
råtta till husdjur, kan jag få det??" 
nä det går inte svara jag. Dumma dej mamma.

Dom är så kärleksfulla ibland. Vi får väl se när han blir äldre om vi kanske kan skaffe ett husdjur
då. När han ser hästar på tvn då vill han ha en sån oxå. O så får man svara nej igen. Vart ska vi
ha den??? ivardagrummet?? sovrummet?? nä du dom e kul dom små.

Va veckert det är ute nu när det är så kallt. Man vill som bara gå ut o njuta.
Sen när man kommer ut så ställer ser håren på benen som tältpinnar mot byxerna.
Nä jag njuter inne från fönstret.

Ja jag vet jag rakar inte benen på vintern, måste ju ha lite värme. Fast det blir nog inge
varmare för det, för det är ju inte så mycket.

Nä nu ska mysa med Sebbe en stund innan läggdags.

trevlig kväll på er allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0