090203

Idag har branen fått gått på dagis, för första gången sen förra tisdagen.
Vi alla åkte på magsjukan.
Sanna åkte dit på tis.kväll, hon mådde bättre på ons.
Hon har ätit dåligt hela veckan.
I lördags skulle vi till syrran på midda, MEN det blev bara kaffe sen raka vägen hem.
Sebbe åkte dit då, kul kul.
Syrran o hennes familj hde redan haft det, så jag skämdes.
Hoppas att dom inte åker dit dom oxå.
Sönda morron började min mage, jag hade skyttel traffik till toan.
På kvällen vart jag värre, ville inte vara med längre.
Mån. mådde jag lite bättre, slö hela dan.
Kvällen blev min man dålig i magen, hans tur o ha skyttel traffik till toan.
Som tur va blev det inget mer för han.
I morse mådde han bättre så han for iväg på jobbet.

Barnen är oxå mycket bättre så dom fick gå på dagis.
Jag är fortfarande lite slö i kroppen, svårt o äta men inget mer.
Hoppas att det bara blir bättre.

Så har vår vecka varit, så nu håller jag på o vädra här hemma.
Har bytt i sängarna, ska ta Sebbes säng idag.
tvätta handdukarna idag oxå.
Mycke tvätt blir det......

Hoppas ni har haft en bättre vecka än oss.....

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0