090209 Måndag

Nu är det måndag igen, helgen har bara gått i ett naffs.
Vad har vi då gjort........Ingenting.
Många roliga ideer, men vädret har varit svinkallt.
Vad kan man hitta på inne då, ja det blev inte så mycket.
Våran helg har alltså varit jätte tråkig.

Idag har vi städat o tvättat o busat mm.
Ikväll här när kidzen har lagt sej ska jag skura golv.
Om jag orkar ska jag baka, annars tar jag det imorron.

Jag tänkte även städa toan ikväll oxå, men vi får se.
Varför jag ska städa o baka är för att det kommer folk hit på Onsdag.
Då vill jag ha det renstädat o bröd att bjuda på till kaffet.
Förmodlingen kommer Camilla imorron så det skulle ju vara gott o ha nått till våra
kaffepannor som vi bruka hälla i oss.

Trevligt med lite på hälsning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du bruden...baka på du för jag kommer i morron och då blir det fika i massor...as you know :-)



See you

2009-02-09 @ 20:24:32
Postat av: Anonym

Ja du bruden...baka på du för jag kommer i morron och då blir det fika i massor...as you know :-)



See you

2009-02-09 @ 20:27:08
Postat av: Anonym

Ja du bruden...baka på du för jag kommer i morron och då blir det fika i massor...as you know :-)



See you

2009-02-09 @ 20:27:10
Postat av: Anonym

HAHA...fan vad jag har gjort inlägg, men det stog att det misslyckades 2 gånger...hur som så ska du kolla min Blogg, du är UTMANAD!

2009-02-09 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0