090211

Idag är Sebbe ledig från dagis.
Vi gör lite av varje, igår tänkte jag att vi skulle gå ut men det är så kallt.
Det blir ju lite tråkigt o bara vara inne.
Va mysigt det är o bara vara med Sebbe en heldag, utan Sanna.
Sanna är på dagis idag, det kan ju vara skönt för dom o vara ifrån varann.
Det är ju inte så ofta dom är ifrån varann, o det är ju inte så ofta som
Sebbe får vara hemma själv.

Vi ska snart spela lite spel, sen tänkte jag att vi ska fika lite.
Vid 15 tiden ska vi hämta Sanna på dagis.
Ja så ser vår dag ut.
Det är svårt o hitta på saker åt en kille som vill göra 10 saker samtidigt.
Han har en sån dag i dag.

Fast det går bra.....

Jaja hoppas ni har det bra.

Jag tittar ut genom fönstren o solen skiner, ååå vad jag vill gå ut.
Det är ju inte så kul ute när det är typ 17- ute.

Jag o Camilla längtar till April när det är sol o varmare ute.
Då kan man vara ute o njuta....

Ja hej hej för idag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dom fina orden!



Och absolut så längar vi till april , då åker fikat ut och vi ska njuta av soleknenet!

2009-02-11 @ 17:50:35
Postat av: camilla

2009-02-11 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0