Bra dag

Idag så va det tandläkarbesök för Sebbe o Patrik.
Patrik skulle vara där kl 8.30 så han drog vid 8tiden.
Jag fick ringa dagis o säga att Sebbe inte kunde vara med på skidåkning.
Jag o barnen gick ner vid 9tiden, Sebbe skulle vara där kl 9.30.
När vi kom ner så mötte Patrik opp oss där, han tog Sanna o jag o Sebbe gick in.
Min lille kille va såå duktig, han gapade o dom fick kolla o känna.
Inga hål, 6års tänder hade kommit o framtänderna va lös.
Ska tillbaka om ett halv år.
När vi va klar där bar det av till dagis med kidzen.

Jag o mina sytrar tog en heldag på stan, kikade på kläder o åt lite mat.
Det va väldigt treligt o behövligt för mej att få komma från den tråkiga vardan.
När jag kom hem passade jag på o vila en stund innan jag skulle hämta kidzen.

När jag o barnen kom hem så fick Sebbe åka lite skidor, vi va ute en timme ungefär.
Sanna gick runt o grejade ute, Sebbe va super duktig på skidorna.
Det va ju premiär för Sebbe med skidåkningen.
När vi väl kom in va det två nöjda barn.
Sen blev det midda o nu är det bompa.....
Så nu måste jag sluta för att fixa kvällsfika o välling...

Go natt eller trevlig kväll på er....

Kommentarer
Postat av: bea

haha

2009-02-19 @ 22:47:36
Postat av: Anonym

kan det funka

2009-02-19 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0