Måndag

Idag har det inte hänt så mycket här.
Jag o Sanna har varit hemma o städat.
Vi gick o hämtade Sebbe på eftermiddan, när vi kom hem så stannade
vi ute. Sebbe åkte skidor. Han tränar inför ett lopp som dom ska ha på
dagis på torsdag.
Jag vet inte hur mycket han förstår av att det är lopp på dagis.
Han pratar om det, men man vet ju inte om han vet vad det är riktigt.
Sen funderar jag om han kanske får ett utbrott om han inte vinner.
Han har pratat mycke om att han ska vinna på torsdag.
Jaja det får vi ta då.
Vi gick in o lagade lite mat, medans jag gjorde det så klättrade
Sanna upp på soffan i köket.
Där hittade hon en vas med stenar i en blomma.
krash hördes det, vasen o en massa stenar överallt.
Sanna full med stenar i munnen.
Kul Kul. Det va bara o damsuga, eftersom vi åt ris till middan så väntade jag
med damsugningen efter middan.

Nu ska min små änglar gå o sova.

sen ska jag fixa lite mer med bloggen
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Du är utmanad , gå in på min sida!

2009-02-23 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0