Nu är jag less

Jag är less på alla dessa sjukdomar som drabbar denna familj.
Det va inte länge sen vi hade magsjuka, o nu har vi åkt på förkylning.
Sebbe är den enda som inte är dunder förkyld.
Jag vill vara frisk längre än bara nån vecka.
Vi har alltid haft sån otur när det gäller sjukdomar.

Man vill ju göra så mycke, men det är alltid nån som är sjuk.
Det är ofta vi får ställa in grejer på grund av det.
Jag är bara less på detta.

O dessa j...... attacker jag har kommer o går.
Jag är även less på dom. Vet inte vad jag ska göra.
Läkaren håller på utreder mej nu, men vad ska jag göra
under tiden. Som det verkar ska jag bara hålla ut.
Jag vill bara funka som människa, men när dessa
attacker kommer så funkar inte det.

Jaja nä nu har väl jag gnällt av mej för idag.
Det finns ju alltid dom som har det värre, man får tänka så.

Sen finns det ju människor som tycker att det är bara o
rycka upp sej o bita ihop. Men oftast har dom aldrig varit dålig.

Jaja nu är det Söndag o snön faller ner, ser ut som det är härligt ute.
Nu till veckan jobbar Patrik dag, det ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det ordnar sig med atackerna... och jag håller med, ni råkar då ut för att vara sjuk ofta.... men det som inte dödar, det stärker... eller hur var det man sa... kram på er och krya på er!

2009-02-22 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0