Torsdag

Idag har jag varit på kafferep hos S, vi drack kaffe o pratade en massa skit.
Det är alltid trevligt o komma hemifrån o se nått annat än dessa fyra väggar.
Så idag tog jag mej lite "egentid" det va skönt, fick faktiskt lite extra energi.

På vägen hem gick jag förbi mitt gamla jobb, tittade in på dom nya lokalerna.
Träffade flera arbetskamrater, dom frågade om jag kommer eller när jag
kommer tillbaka. Jag svardade att jag inte riktigt vet, känner att jag inte vill
jobba utomhus mer. Det är så tungt o gå ute i alla väder.
Man vet aldrig....
Det kändes väldigt kul att höra att dom vill ha tillbaka mej, det kändes rätt i
hjärtat.

Efter den träffen gick jag o hämtade mina barn på dagis.
Vi gick hem o Sebbe spelade musik för mej o Sanna.
Han satt på bolibompasidan. Jag o Sanna dansade, o Sebbe sjöng med.
Sen va det mat, o sen va det bad för kidzen.

När vi var klar med det så lekte Sanna o Sebbe, jag satt o kollade mejlen.
När jag vände mej om hade Sanna klättrat upp i docksängen, där satt hon med
snutte o tutte. Snabbt tog jag fram mobilen o kameran o tog lite roliga kort.
Sebbe satte sej o soffan så jag kunde ta lite kort på båda två.
Sanna såg helmysig ut där i docksängen.

Nu har båda lagt sej för att sova, tidigt för Sebbe.
Men han ville gå o lägga sej o kolla på film i sängen.
Jag kan ju inte neka honom till det.

Nu ska jag plocka lite o sen blir det soffläge....
Det blir väldigt tyst här när dom lagt sej.....

Jag kommer o lägga ut några kort på Kidzen om ett tag, orkar inte nu.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0