Utmanad av Camilla

Tidsfördriv!

Kl nu: 20:31
Piercingar: öronen och näsan
Längd: 1,62cm
Skostorlek: 40
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja i nått större
Tycker andra att du är attraktiv: Jag vet faktiskt inte, men vem bryr sej. Min man tycker det.
Dricker du: Ja
Använder du droger: NEJ..det är inget för mej
Snusar du: Hela tiden
Vilket shampoo använder du: barnängens...love it
Vad är du rädd för: Att ge upp
Gillar du att tvätta: Jadå, det sköter sig själv, värre att  vika o lägga in
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nä, förr men inte nu. är väl för gammal

SENASTE
Film du hyrde:
  Indiana jones (nyaste)
Film du köpte: Madagaskar (till Sebbe
Låten du lyssnade på: I dreamed there was no war (Egles)
Låten du hade på hjärna: Samma som ovan
Låten du laddade ner: Fiolen min med Jon- Erik Öst
Personen du ringde sist: Lindha
Tv program du tittade på: En annorlunda Familj
Personen du tänkte på: Sanna

FAVORIT
Mat:
Kina mat
Låt/artist: Amy McDonald
Sak att göra: Lägga barn
Kläder: Jeans, svart/grå randig tröja o tjocksockar (kan inte leva utan sockarna)
Film: Beck (Advokaten)
 Bil: Ford

HAR DU NÅGONSIN
Gråtit över en pojke:
Ja vem har inte det
Gråtit över en flicka: Ja min lilla gumma
Ljugit för någon: Ja

ANTAL
Gånger du varit kär:
ja du
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Flera
Ärr du har på kroppen: magen, fingret

VAD/VILKET
Ska bli skoj:
få ordning på livet
Ska inte bli skoj: Få ordning på kroppen
Sparar du till: Sämre tider
Väntar du på: Få gå o sova
Dagens dryck: Kaffe vad annars

SENASTE
Personen du fick mail av:
jotex
Personen du fick brev av: Doktorn
Personen du fick sms av: Patrik
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Iförgår
Saken du köpte: Snus
Var det kul: Njä
Hur tidigt stiger upp: vid 7tiden
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Försöka o få Sanna i säng
Är du seriös: Ja
Vad är du allergisk mot: Idioter
Var har du ont: Lederna
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: Nä, är ovig som en frys
Favorit serie: House
Håkan Hellström eller The Ark:  The Ark
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingetdera
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: JA
Är du glad nu: Ja visst
Var du glad igår: Ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja det gör jag
Vad dansar du till: Nått för oss som inte har nån takt känsla
Stockholm är: Trevlig att besöka
Göteborg är:  Världens vackraste stad
Kan du sjunga: Ja så länge ingen hör på, alltså enligt mej själv kan jag det
Mer värt än guld: Mina barn o min man
Spaghetti eller makaroner: Makaroner (stuvade)
Ett land jag helst vill besöka: Grekland
klockan är: 20:50

Utmana sedan 3 vänner!




Jag utmanar:


Vrånken
Sofi
Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0