Utmanad igen av Camilla

12 spalter om dej

Utmanad igen...men det är ju lite kul

1. JAG:

Stjärntecken: Fisk
Födelse Ort: Östersund
Har du syskon?: 4 st
Ställen du bott på: Oviken, Östersund
Yrke. Mamma....
Lever du själv?: Nej, med mina 2 barn o min man
Premunerar du på någon tidning?: Ja ... Korsordstidning
Dröm du haft som liten: Att bli barnmorska
*Blev den sann: Nä
Tidsepok du skulle villja besöka: 1800 talet
Lugn eller stressad?: Stressad
Vilket humör är du oftast på?: Galen
Vilken var din tonårs Idol?: Hade ingen idol

Om du fick vara någon annan för en dag skulle du vara ?: ja du, jag är nog nöjd o vara mej själv

2. MINA NÄRA OCH KÄRA:

Ringer du ofta föräldrar och syskon?: Ja
Träffas ni ofta?: Ja
Bjuder du eller blir du bjuden på middag?: Ibland
Har du många vänner?: Nej
Någon du kan anförtro dej åt?: Ja
Prata eller lyssnar du?; Lyssnar o pratar
Ditt favorit ämne att disskutera?: Familjen o hemmet
*Har du hittat mannen/kvinnan i ditt liv?: Ja det har jag
*Ingen ring,Förlovad eller gift?: Gift
*Det första du la märket till hos din partner?: Hans ögon
*Blir du uppvaktad ofta?: Nej
*Uppvaktar du ofta?: Nja
**Bästa minnet ni har tillsammans?: När vi var o åkte bil hela tiden, o lyssnade på musik
*När ni hamnar i gräl , handlar det oftast om: Allt mögligt
Om ni fick 2000 kr och en helg tillsammans skulle ni göra?: Åka o mysa o umgås på ett fint hotell

3. MIN HÄLSA:

Allergisk?: Ja
Motionerar?: Nej
Har du någon gång bantat?: Ja
Äter du mycket frukt och grönt?: Nä
Har du dåliga vanor?: Ja
Äter du vitaminer?: Nä
Springa eller cykla?: Cykla
Väger du dej? Ja
Har du någon gång vistas länge på lassarett?: Ja
Är du ofta sjuk?: Ja
Påverkas du av årstiderna?: Ja
Har du brytit något någon gång?:Ja ett revben


4. MITT HEM:

Är: Min trygghet
Består till stor del av: Allt möjligt
Ljust eller mörkt: Blandat
Vågat eller vanligt: Ganska vanligt
Gillar du konst: Nja
Tänker du mycket på hur du blandar färg och form?: nä
Inreder du ditt badrum?: Nja försöker o få det fint oxå
Lampor eller ljus?: Både och
Ek, laminat eller björk?. Björk
Tänker du på hur du placerar dina prydnads saker?: Nä
Lite eller mycket saker i ditt hem?: Mycket, spridda skurar
Inrednings stil du gillar?: Indiskt


5. MIN DRÖM:

Är: Att få en utb.
Kräver mycket eller lite tid: Ganska mycket, men är inte långt borta
Kostar pengar: Japp,
Involverar mina nära?: Nja
Känns det som du kommer klara dina mål?: Ja absolut
Varar din dröm kort eller lång tid?: Själva utb. vara inte så länge. men att få jobba inom det vara långt hoppas jag


6. MIN VARDAG:

Är stressig eller lugn: Både och
När kliver du upp?: Kl 07:30
När går du isäng?: kl 23
Drömmer du mycket?: Ja
Bra eller dåligt?: mest bra
Vem lagar mat i er familj?: Jag
Tänker du på din kost?: nä
Äter du ofta godis?: Nej
Vad är ditt favorit pålägg?: Messmör
Dusch eller bad?: Varmt bad
Mickro eller spis?: Spis
Mail eller handskrivet?: Mail
Sms eller telefon?: telefon
Det första du gör när du kliver upp?: Tar en snus
Ute eller inne?: Både och


7. MINA INTRESSEN:

Är: Inredning, bloggen
Kostar ditt intresse pengar?: Oftast
Tar det upp mycket av din tid?: Nja
Är det roligt, lättsammt eller tar det på dina krafter?: Roligt
Är det något du gör hemma eller borta?: Hemma
Önskar du att du hade mer tid till ditt intresse?: Nja
Om Ja, vad hindrar dej?:  Många barn...hahaha

8. MIN GARDEROB:

Är: Bombnedslag
Vilken färg dominerar?: Svart och grått
Guld eller silver?: Silver
Handlar du ofta kläder?: Nä, men skulle vilja...
Köper du ofta skor? Nä
Genomsnitt i per/månad?: Vet ej
Kavaj, skidjacka eller skinnjacka?:  Skidjacka
Min stil är : Slapp,stickat och bekväm
Favorit äffär att handla kläder i ?: H&M och Lindex
Höga klackar eller sneakers?: Sneakers
Taight eller slappt?: Taight o Slappt
Ljusa eller mörka jeans?: både och
Kjol eller shorts?: Shorts
Nattlinne eller pyjamas?: Pyjamas


9. MITT YTTRE:

Är du fåfäng?: JA
Långt eller kort hår?: kort
Ringar eller örhängen?: Örhängen
Smink eller neutral?: Smink
Bryr du dej om hur andra ser dej?: Absolut
Har du någon gång följt en viss stil?: Ja, hip hop
Är det något du fortfarande dras till idag?: Ja
Nämn en fåfäng sak som är DU: SMINK
Vad hittar man i din nessesär?: Smink,
Målar du dina tånaglar?: nä
Nänm en kroppsdel du är nöjd med: Mina ögon
Nämn en kroppsdel du inte är nöjd med: Magen o rumpan
Skulle du plastik operera dej om du fick det gratis?: Ja

10. MIN BAKGRUND:

Var gick du grundskolan?: Fåker och Brunflo
Har du tagit studenten?: Ja
* Isf vilken Linje?: Barn.....
* Isf vilket år tog du studenten?: 2000
* Har du pluggat vidare?: nä
Vad har du jobbat med?: Lokalvårdare,vårdbiträde och förskolelärare 
Hur var du som barn?: Påhittig
Hur var du som tonåring?: Ja du.....Påhittig
Drack, rökte eller snusade du innan 18 år?: Ja, började röka hemma i 8:an
Har du någon gång gjort något så polisen blev inblandad?: Ja stal godis
Hade du bra betyg i skolan?: Nja


11.MIN FRAMTID OM 10 ÅR:

Bor?:Större
Jobbar med?: Undersköterska
Har x många barn?: 3 st
Husdjur?: Katt
Uppfyllt någon av dina drömmar?: Ja
Äger du något värde fullt som du inte har idag?:  vet ej

12. SOM PERSON ÄR JAG:

Frammåt eller tillbakadragen?: Både och , beror på situation
Pratglad eller tyslåten?: Pratglad
Min starka sida är: Tjurig och lättlärd
Min svaga sida är?: funderar för mycket
Någon du ser upp till?: Mina stora systrar
Härmar du andra, isf vad?: Kläder
Tror du stakt på något ordspråk?: Som man behandlar andra , blir man behandlad själv
Lever du för stunden?: Nej
Planerar du ofta långt fram?: Nä
Är du effektiv eller puttar du saker framför dej: Puttar saker framåt, skulle vilja ändra på det
Motto i livet?:  Bryt ihop o gå vidare

Utmana 3 st av dina vänner 


Jag utmanar:

Veronica
Sofi
Jenny



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej



Har ni för er då?

Vi kikar förbi i morgon efm när det är lite lugnare hos er om det är ok. Chester är lite snorig, inget allvarligt, men han är inte på topp hela tiden, så det kanske är bäst när det är lite mindre folk.

Men du kan ju höra av dej på ett eller annat sätt så vi vet om det är ok ?

Ha en bra dag!



Hej hej



2009-02-28 @ 13:07:17
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0