090108

Ja nu har det gått 8 dagar på det nya året.
Hos oss har det inte hänt så värst mycket, kidzen har börjat dagis.
Det kan jag säga att dom tyckte om.
Jag har inte hunnit med allt jag skulle ha gjort, men det får jag ta imorron eller nästa vecka.
Det är tur att det alltid finns morrondag.

Ibland är det inte lika bra med morrondag, för att det är så lätt o skjuta opp grejer.

Jag har fått nya ideer för hemmet nu, vill göra om här hemma.
Det ska jag göra lite pö om pö. Det ser jag fram emot.
Jag är ju så att när det har varit Jul o Nyår, då får jag en känsla att göra om.
Det är allt från nått här hemma eller nått med mej själv.
Det finns säkert fler än jag som känner så.

Nä nu ska jag fixa lite kvälls fika åt kidzen, sen är det go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0