090110

Idag ska vi hela familjen på födelsedags kalas, min svåger fyller år.
Inge jämt men det är ju ändå viktigt o gratta tycker jag, men jag har inte
hunnit fira min andra svåger än. Han fyllde i höstas.
Skäms på mej.
Ska åka o gratta han nu snart, bättre sent än aldrig.

Jaja...
Sebbe kommer att vara nöjd, för där kan han vara ute själv, oxå kan
han leka med deras hundar. En av hundarna är väldigt fäst vid Sebbe.

Va gott det ska bli med tårta oxå.....mmm jag längtar.

Imorron blir det nog....ööö....ja...ööö.
Ja det vet jag inte riktigt än, men det lä väl bli någe då oxå.
Kanske ta bort Julgardinerna i köket.
Det är så kul.....Jag har bytt i alla rum, men köket har bara inte blive av.
Imorron kanske det blir av.

nä nu ska jag fixa iordning barnen o sen far vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0