090113

Ja nu är det dags för tandläkar besök igen. o jag är som en sparris i jordbävning.

Sist jag skulle dit hade jag "migrän" så nu måste jag gå.
Jag vet att efter är jag lugn o det är ingen fara, MEN innan så är jag tvär stressad.

Vill inte, Vill inte.

Nä det går nog bra.

I morron ska jag till Sebbes skola o träffa lärare o se hur det ser ut.
Få lite info oxå.
Vad han har blive stor, till hösten börjar han Förskoleklass.
Min lilla kille är stor. För mej kommer han nog alltid vara min lilla
kille.

Idag fyller Micke År GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.

Ska dit i helgen o fira honom.

Nu måste jag göra lite saker innan jag ska gå till Tandis.

Ha en Bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0