090116

Nu är jag less.


Jag har nu haft någe fel på magen sen September. Varit till doktorn,men där verkar
man ju inte få någon hjälp.
Ska på ultraljud snart, då ska dom kolla gallan.
Det tråkiga med denna mage är att jag inte kan planera någe.
För jag vet aldrig när det kommer en ny attak, vad fn ska jag ta mej till.
Fick attak igår mitt på dan, så P fick komma hem o ta hand om barnen.
Mådde pyton hela eftermiddan o kvällen. Så fort jag åt så fick jag kramp.
Har även haft en helvetes natt.
Jag som skulle åka till min svägerska idag men det sket sig.
Va less jag är, hade sett fram emot det.


Idag har jag inte kunnat ätit någe just, så nu får jag hålla på så i några dagar.

Inte nog med det så har min ena axel pajat.
Va i väg o träffade sjukgymnast idag, jag har inflammation i axeln.
Kul. HAhahahaha vad det är kul o vara mej just nu.



Tänk om man kunde sälja sin kropp o köpa en ny, då skulle jag vara först i kön.
Det känns ju lite konstigt att ha krämper jämt o man är inte över 30.
Undra hur det blir då, värre???

Nä nu har jag tyckt synd om mej själv nog.

Ska nu fixa lite inför läggning, efter mina änglar har somnat ska jag
lägga mej i ett varmt bad mmm va skönt det ska bli.


Trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0