090125

Nu har helgen gått.
I gårbörjade morronen med tidig morron. Jag fick för mej att baka sconse till frukost o koka ägg.
Det blev en mysig helgfrukost. Senare på dan  va vi till Syrran o hälsade på,
vi blev bjuden på middag.
Sebbe hade jätte kul o va ute o lekte med en av hundarna där.
Vi andra va inne o drack kaffe o pratade en massa strunt som vanligt.
Mamma va oxå där, så det va trevligt.
M hade fått två marsvin, sebbe o hon kollade dom.
Vi andra fick status rapport ca 1 gång i minuten.
Vi kom hem vid sex tiden i går kväll.
Barnen va nöjda o trötta. Sanna hade lite svårt o somna, hon va övertrött.

I morse fick jag sovmorron, det va super skönt kan jag medela.
Vi grejade hemma på förmiddan, efter lunch gick vi till isen.
Sebbe åkte skriskor längre idag än vad han nånsin har gjort.
Kunde "gå" på isen idag, är väl på gång nu.
På vägen hem somnade Sanna i vagnen, så hon fick sova ute.
Sebbe o Patrik gick o sopade bilen, medans jag passede på o
städa lite här inne.
Sen blev det matlagning, sebbe spelade lite.
Nu busar han med pappa på sitt rum.

Snart är det bompa o sen bad o sen sovning.
Jag tror att det blir tidig kväll för mej, är så trött.


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej



Sno min utmaning som jag har på min sida och svara på frågorna...alltid kul att läsa !! Kram kram



Synes i måra!

2009-01-26 @ 09:10:08
URL: http://minflur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0