090129

Jaha denna vecka blev allt upp o ner.
I tisdags kväll när Patrik hade kommit hem, han skulle precis göra nåt
o äta. Just när han va i köket så hörde jag Sanna började gråta jätte mycket.
Innan på kvällen så hade hon vaknat gnällt o smnat om.
Ja tillbaka till senare.
Jag gick in till Sanna o böjde mej ner o då kom en arom mot mej.
ett grön moln kan man säga.
I mörkret såg jag något, ajdå.
Sanna hade spytt.
Jag ropade på Patrik, o tog upp Sanna skyndade mej till badrummet.
Började klä av henne o sen vart det duschen. När hon va klar fick Patrik ta henne.
Sen va det bara o ta itu med sängen, urk vad det luktade.
Tvättmaskin hemma är det bästa när sånt här händer.
Ja då var det så att Sanna kanske åkt på vinterkräksjukan.
I o med det så måste båda kidzen vara hemma resten av denna vecka.
Patrik får oxå vara hemma pga att jag är sjukskriven.

Igår blev det inge spya, men hon va tussig o inte sugen på mat.
Hon sov väldigt mycke i går oxå. Det är ju bra.
Sebbe han lekte o spelade igår. Jag tror att mös att få vara hemma
med pappa. Sebbe har längtat efter sin pappa.

Idag blir vi bara hemma o ta det lugnt. Sanna verkar lite tussig idag oxå.

Idag har jag ringt dok. men fick inte träffa nån idag.
Fanns ingen tid, min dok. ska ringa på mån.
Vad ska jag göra, har sååå ont.
Förklarade för sköterskan att ingen med. funkar.
Hon kunde inget göra, så det är bara för mej o vänta tills
på mån.
Jaaaa va kul.
Vet inte vad jag ska göra.
Det är väl bara o vänta tror jag.

Jaja nä nu ska jag fixa lite frukost till kidzen.
Ha en trevlig helg o dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0