090130 Fredag

 
Idag ska jag till doktorn med axeln, får hoppas att han gör nå.
Barnen är fortfarande hemma, Sanna verkar piggare i dag än vad hon har varit på flera dagar.
Skönt att det har vänt.
I dag är det vackert väder ute, solen lyser, men kallt är det.
Vad man blir pigg o glad när vädret är fint.
Nu längtar jag till sommaren, så man slipper ta på lager på lager av kläder på barnen.

Jag såg på nyheterna igår att vissa bemaningsföretag kan börja med att gå ut på nätet o
kolla bloggar. För då kan dom läsa vad människorna är för människor o vad dom står för.
Jag tycker det är lite fel faktiskt, många använder bloggen för att ventilera om sina problem.

Man kanske ska skriva sin cv här oxå, när man söker jobb kan man ju lägga ut bloggen oxå.
nä det har gått för långt tycker jag.

För ska jag bli ifråga satt om jag sitter o gnäller på min blogg, hur jag då är när jag jobbar.
Ja jag vet inte jag vart vi är på väg.

Kul om ni kan skriva eran syn punkt på denna fråga.
Bra eller dåligt om dom ska få använda sig av bloggar på nätet när dom söker folk.

Jag är så nervös inför doktor tiden, vet inte om jag ska få spruta i axeln eller inte.
AAAAA jag vill ha en i axeln men samtidigt inte.
Många säger att det gör sjukt ont o andra säger att det inte gör så ont.
Jag vill bli av med denna smärta som jag har i vissa lägen.

Skriver i eftermidda om jag kan.
Så får ni veta hr det gick.

Hej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0