kalas för hela slanten

Idag har jag varit på g hela dan.
I morse tog vi en mys morron, med Sebbe på dåligt humör.
När vi väl fick opp P så åkte vi till C o M på kaffe, passade då på
o fira M. Han fick ett hemma gjort kort, jag hade tagit 27 kr i 50 öringar.
(han fyllde 27år) Många 50 öringar blev det. Jag klistrade fast dom
på ett papper, vek papperet. Inuti så
klistrade jag fast skrapta trissar, jag skrev att vi ville vara snäll
så vi skrapade dom, o du vann
inget lite kul.

Han skrattade ialla fall, så det gick hem. Hade även köpt en oskrapad triss, höll på
o glömma den. Han fick den precis innan vi skulle åka.

När vi va klar där så åkte jag o Sebbe på kalas hos hans polare S.
Det va trevligt o livligt. Åt tårta o busade, barnen fick påsar med godis o grejer.
(orättvist, jag då) hihihi. Det va trevligt, träffade folk man inte träffat på 1 år.

Åkte därifrån vid 15 tiden, när vi kom hem började P med maten o jag började vika tvätt.
Så nu är vår säng full med vikta kläder, nu är det bara o lägga in.
ÅÅÅÅ vad det är tråkigt o lägga in kläder.
Jaja kommer o göra det senare i kväll.

Ja det va vår dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0