Söndag

Idag så har vi haft en bra dag.
På förmiddan va vi bara hemma o tog det lugnt, Sebbe tittade på
film, Sanna gick runt o grejade med deverse.
Patrik klev upp med kidzen i morse, o jag fick sovmorron.
Det va super skönt, inte o fta man får det.

Vi åt lunch o klädde sen på oss o for till Krokom.
Väl där så skulle vi till isbanan så ungarna fick åka skriskor.
Jag har inga så jag stog med Sanna vid sidan av.
L hjäkpte sina barn, pappan till dom va oxå ute o åkte lite.
Patrik hjälpte Sebbe, men Sebbe gav upp ganska snart.
Han ville hellre gå med skor på isen, så det fick han.
Efter ett tag började jag smått få frys skada på tårna o låren.

Jag o L tog med Sanna o gick hem till L o P.
Fick varmt gott kaffe, det va väl behövligt..

Direkt när jag kom in så va jag sååå kall, då såg jag att deras
bänkdiskmaskin va igång. mmmm den fick en kram av mej.
åååå va varm den va.


Hahaha ja jag är inte riktig.

Efter en stund där så begav vi oss hem.

Så nu i eftermidda har vi bara tagit det lugnt, Sebbe har hjälpt
Patrik o baka pizza.
mmmm va gott det va, så nu är vi mätta o nöjda.
 
Nu badar grabbarna i familjen, när dom e klar så är det tjejernas tur.

Sen är det Bompa o go natt för kidzen.
mamma o pappa i familjen ska prova tv-spel.
Vi måste ju oxå få vara barn, eller???

Ja så var vår Söndag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0