Utmaning snodd av Camilla, sno den vidare om ni vill

4 bra egenskaper med mig(enligt mig själv):
*  Hjälpsam
* Bra lyssnare
* Busig
* Barnkär

4 saker jag uppskattar med andra:
*  Att var sig själv
* Ärlighet
* Att finnas där för andra
* Att ha humor

4 maträtter/livsmedel jag ej kan vara utan:
* Pasta
* Kött
* korv
* kaffe

4 livsmedel jag gärna är utan i resten av mitt liv:
* potatisgratäng
* ärtor
* ansjovis
* Blodpudding

4 materiella ting jag ej kan vara utan:
* min handväske
* Mobilen
* Mascara
* våtservetter

4 resmål jag vill besöka innan jag dör:
*Island
*Grekland
* England
* Skottland

mina 4 underbaraste moments
* Sebastians födelse
*  Sannas födelse
*Mina barns dop
*  Vårt Bröllop 21 September 2004

Mina 4 snyggaste kroppsdelar(enligt mig):
*Mina ögon
* Mina boobs hehe
* Min rumpa (asgarv) 
* Blev inge mera

4 saker jag haft/har kompex för:
* Min mage
*Min rumpa
* Mina tänder
* Min rygg

4 saker jag vill ha/fått/gjort om 10 år.

* Tagit körkortet
* Utbildat mej till något vettigt
* Ha ett jobb
* skaffa mej en egen liten bubbla


4 klädesplagg jag aldrig skulle sätta på mig:
*Klänning
* Tröja med axelvaddar
* Stor blommiga kläder
* Tub Topp

4 klädesplagg som känns JAG:
* Jeans
* Linnen
* sport jacka
* Bagy jeans

4 färger på kläder som jag föredrar(på mig själv):
* Svart
* rött
* Rosa
* Grått


4 färger på kläder som jag avskyr (på mig själv):
* silver
* Orange
* rutigt
* Guld

4 skosorter som jag trivs i:
* Gympa skor, sneakers
* Höga stövlar med klack
* Foppa
* flipflop

4 skosorter jag inte trivs i/ gillar att bära:
* Pumps
* Höga stövlar med 10 cm klack... och absolut inte i lack
* stillet
* stövlar

4 inredningsstilar som jag gillar:
*morocanskt
* Varma. toner, jordnära...mycket stora gröna växter och ombonat
* Hemtrevligt, men inte för plåttrigt
* Något som sticker ut, som inte riktigt hör hemma där.

4 inredningsstilar som jag inte gillar:
* För vitt och streilt
* Tomt och ljust
*  Svarta möbler och skinsoffa
* modernt

4 saker som jag skulle vilja lära mig:
* Att inte stressa och ha mer tålamod
* Tro på mej själv
* Klippa
* njuta av livet mer

Om jag bara fick göra 4 saker (kreativt/som hobby) i resten av mitt liv, förutom att arbeta och umgås med familjen/vänner, vad skulle jag göra då:
* göra snygga bilder på datorn
* måla möbler
* Skriva
* Inreda

4 egenskaper hos andra som jag irriterar mig på:
* oärlighet
* Folk som inte lyssnar
* Egosentriska människor
* folk som tror att det dom säger, så ska det vara

4 saker ni inte vet om mig (kanske):
* Att jag har blivit starkare som person
*Tycker inte om att åka pariserhjul
* Kan känna av spöken o andar
* har varit lärarassitent till en lågstadieklass

Sno den, den som vill och utmana er själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0