det blir inte så mycket...

Nä som sagt det blir inte så mycket skrivit här nu.
Det händer grejer hela tiden här så jag hinner inte skriva så ofta som jag velat.
Det har inte hänt så himla mycket sen sist.
Ifredags va det gårdsfest här på gården, tanken va att det skulle vara grannar.
Tyvär kom det bara några grannar, men det blev kul ändå.
Vi blev ganska rund under fotsulerna både jag o Patrik.
Mamma va barnvakt åt Sanna o Sebbe va på fjällripan.
Det blev tidig kväll för mej o Patrik, vi va i säng vid 01.00
Lördagen blev inte så kul, mådde inte bra alls.
På eftermiddan hämtade vi hem Sebbe.
Vid 18 tiden skulle Henke hoppa tandemhopp.
Vi va på Opeflygfält, han va ganska nervös kan jag säga.
Sanna o Sebbe tyckte det va väldigt kul o titta på flygplanen som startade o landade.
Men till slut hoppade han, gissa om han va glad.
Vi 20 tiden kom vi hem med två trötta barn.
Kvällen vart lugn.
Söndagen for vi en sväng till krokom o fick oss lite kaffe.
Jag mådde fortfarande dåligt, självförtjänat. men ändå.
I dag måndag är Sanna tussig så mamma va barnvakt, jag cyklade ner på stan
o fixade Sebbes spel som han ska få nu på eftermiddan.
Gissa om jag såg ut som en blöt hund när jag kom hem.

Nä nu ska jag fixa lite..

Hej hej

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej



På lördag morgon flyttar vi och jag hoppas ni kommer på kaffe så fort vi fått ordning !?



Jag står redo med saxen om du ville klippa håret :-)



Hoppas ni mår bra / Kram

2009-07-22 @ 16:20:36
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0