Zebra

Nu ser man verkligen ut som en zebra kan jag lova.
Jag har varit ute i olika linnen, idag satt jag i bikini överdel o solade.
Först syntes det ingen, men nu ser man rolig ut. Jag har flera vita ränder
på axlarna o på ryggen. Sen har jag även lyckts bränna mej idag. Nu är det
kort ärmat som gäller ett tag. Annars kommer jag o inte klara flera dagar i solen.

Vad härligt det är ute nu, det är bara så man vill vara ute. Jag håller även på o
söker jobb, men det är inte det  lättaste kan jag säga. Inte när man har lite krav,
Kan man ta vad som helst så finns det många jobb. I mitt fall går inte alla arbets tider.
Det kommer nog upp någe, jag kollar ams hemsida varje dag.

Jag har kanske ett jobb på gång, det är väl bara o hålla tummarna.
Det skulle vara skönt om det gick som jag ville med det. Nä nu ska jag
vända på lökringarna i ugnen. mmm mums, det lä ju sätta sej
runt midjan. Det är väl bara o cykla som en tok, så kanske det inte
fastnar. haha man måste få njuta....nä nu får ni ha en härlig fortsättning på kvällen.

Hej hopp


Kommentarer
Postat av: camilla

Hallåj



Nu var det ett tag sen, men det är så mycket som händer när det är sommar. Man har fullt upp.

Vad har ni pysslat med då?



Jag fick sms:et om Sebbes kalas.. vi vet inte riktigt än om vi kommer. Men ifall vi kommer, vad önskar sig killen isf ??



Svårt i den där åldern och veta tycker jag ?!

Ute saker, bilar, spel, filmer, kläder, presentkort ??



Ja man vill ju ge rätt grej. Annars blir det bara bortkastade pengar som ställs i ett hörn.



Ska ni göra i Juli då? Hört någe mer om jobb? Sökt nån mer lgh ?



Här räknar vi dagarna nu, vill så gärna komma härrifrån. Man har som gjort sitt här nu och vill starta upp där borta innan skola och dagis börjar. Har lite pyssel i huset oxå innan man kan njuta och slappna av.



Jaja, men vi kanske skulle kunna träffas nån dag när vi båda är barnlediga och ta en fika. På stan kanske, skulle vara trevligt. Eller varför inte en lunch på Domus... det var LÄNGESEN !!



Hoppas ni mår bra iaf... oj vad mcyket jag skrev. Men det var ju som sagt ett tag sen.. hehe.



Kram på dej Hulda !

2009-07-05 @ 22:12:58
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0