21 Juni

Solen lyser äntligen, det kliar i hela kroppen.
Jag måste ut o cykla en sväng.

Idag kom Sebbe hem, va skönt o va kul o träffa min lilla eller stora kille.
Vi hämtade honom i eftermidda, han visade var han hade sovit o var han hade lekt.
Sen fick jag även träffa hans kompis där.
Det har varit med blandade känslor att han har varit borta.
När jag har kännt å va skönt så har jag fått skuldkänslor.
Jag vet att han har haft det bra, o att det är bra för oss oxå.
Men jag känner ändå en väldigt konstig känsla, det kanske försvinner efter man blivit van.
Nä jag vet inte, det känns konstigt.

Men nu är han ialla fall hemma.

Idag har vi inte gjort så mycket, tagit det lugnt.

Imorron är det dagis o vardags grejer.
Jag ska ringa lite samtal o kolla inför ett troligt jobb.
Vi får se, håll tummarna för mej är ni snäll.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0