Midsommar

Våran midsommar har varit trevlig. Vi spenderade midsommarafton med L o P.
Åt god mat o pratade o njöt. Vi va hos dom nästan hela dagen, när vi kom hem så
somnade Sanna på en gång. Trött tjej.
Vid 21 så vaknade hon igen, då va det bara bus på henne.
Idag så har vi städat o fixar här hemma, vad skönt det är när det är klart.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på framåt eftermidddan, det blir väl någe ialla fall.

Det tråkiga är ju att inte vädret riktigt har varit med, men det är väl så det ska vara.
ÅÅÅ vad jag längtar till imorron eftermidda, för då kommer Sebbe hem.
När jag har pratat med honom så har allt varit bra, sen har han fått en kompis där oxå.
Det va ju hur kul som helst att höra. Men det är tomt när han inte är hemma.

Nä nu ska jag kolla vad min man gör.



Ni får ha en fortsatt trevlig midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0