Ny vecka

Oj vad dagarna springer ivag jag hinner inte med.
Nu är det Onsdag o idag ska jag iväg på sommarfest på dagis.
Dom tackar av barnen som ska börja skolan, det är sång o fika.
Väldigt trevligt faktiskt, synd med vädret bara.
Men vad gör det, det ska bli kul o se när barnen sjunger sina sånger.

Jaha det har ju inte hänt så mycket denna vecka, men dagarna
springer ju iväg ändå.
ÅÅÅ vad jag längtar till imorron, eller till imorron eftermidda.
Det ska bli så kul, haha ni får inget veta än.

Sen är jag lite sugen o slänga hela familjen i bilen o ta en tripp
till St. Blåsjön, det skulle behövas att komma hemifrån.
Ja vi får se, det kanske bara blir en tripp till syrran.
Det är skönt det oxå, att få komma från stan en stund.

Nä nu ska jag fixa lite, för det blir lite mycke i eftermidda.

Hej hopp


Kommentarer
Postat av: camilla

Hahah jag vet , men det är ju en "gubbb.." ju :-)



Ha d gott

2009-06-03 @ 13:40:01
URL: http://camwen.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej



Har du slutat Blogga? Evigheter sen du skrev nått...



Jaja, hoppas du kommer på Ons, skulle vara trevligt!



Kram



2009-06-08 @ 18:41:59
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0