Onsdag

Ja nu va det super länge sen jag skrev någe.
Det har varit så mycket grejer hit o dit, rättare sagt fullt upp.
Vi har farit o flängt på kalas o hälsat på folk.
Det stora som har hänt är att vi har bytt in vår ford till en Volvo v70.
Vilken skillnad på bil o bil. Jag tyckte det vå lite kul med en sak.
Min svägerska o hennes familj har köpt hus, o vi köpte en bil.
Haha det är nog bara jag som tyckte det va lite kul.
Min tanke gick lite så här: Andra köper hus vi köper bil.
Nu i efterhand lät det roligare i tanken.
Jaja jag bjuder på den faktiskt.
Jaja det va det som har hänt, nu till vad som ska ske.
Nu i morron åker vi bort, vi drar norr ut. Det ska bli sååå himla skönt.
Att få komma från Östersund en stund, sen är det alltid skönt o komma hem.
Vi ska njuta o vara ute om vädret tillåter. Hoppas på allt utom regn o snö.

Till veckan händer det så mycket, Sebbe ska åka på roliga grejer.
Vi andra vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vi har ju aldrig varit utan Sebbe.
Han kommer säkert o ha super kul, det är nog värre för oss föräldrar.
Man är ju som sagt ovan o lämna bort honom. Det är ju nyttigt för alla parter.
Men känslerna hos mej som mamma säger något helt annat.
Mina känslor vill ha honom hemma med oss, jaja jag vet.
Det är bra för honom o oss, men känslorna säger annat.
Måste väl bara vänja sej så går det nog bättre efter ett tag.

Nog om känslor.
Jag kommer ialla fall o njuta av lillsemestern.
Finns inget internet, så jag skriver väl på måndag om jag kommer ihåg.

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0