Arg...

Jag blir sååå arg på min kropp.
I fredags började denna attack, kul nä. Jag börjar bli less nu.
Jaja tänkte jag då, den är nog slut tills på söndag.
I lördags mådde jag fortfarande pissigt, osen så blev Sebbe dålig oxå.
Jaja tänkte jag igen, imorron mår vi båda bättre.

Söndagen kom.
Inte mådde jag någe bättre, men Sebbe va som vanligt.
Va F...N då va det bara o avboka bion o mc donalds.
Det är just det som gör mej så arg.
Mina barn blir drabbade, för att mamma inte kan pga dessa attacker.

Imorse så mådde jag fortfarande pissigt, fick springa på toan i ett.
Vid 10 gick jag med barnen, men på vägen hem så va jag tvungen
att springa. Fick världens magknip.

Jag blir såå arg på detta för när jag har dessa attacker så känner jag
mej som en börda. Orken försvinner, matlusten försvinner.
Jag väntar på o få komma till sjukan o kolla upp detta.

Men det tar ju tid, all den väntan, när ska jag få komma??

Det värsta är mina barn o min man som blir drabbad oxå.
Inte bara jag, det börja o tära på mej som person.
Det vill jag inte, jag försöker....

Är det fler som har så här så skriv gärna en rad....
Det skulle vara intressant o höra från andra....

Nu har jag gnällt.....
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Undarde vart du tagit vägen?

Hoppas du mår bättre!



Skulle vi ta Krokom nån dag? Du kan ju slänga in ett inlägg eller ett sms om när det passar er.

Torsdag kan jag från kl 12, annars går det bra hela veckan.



Kram

2009-03-23 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0