Det va bra

Idag pratade jag med min handläggare o det gick super.
Känns så skönt att slippa tänka på det oxå.
Idag har det vare sol o en härlig dag.
När jag hämtade barnen så hörde jag min son skratta så där gott
som bara han kan.
Jag såg inte Sanna, men efter en stund kom hon gående lite lerig.
Hon hade hittat lite lera, o det är ju alltid lika kul.
På vägen hem bestämde vi oss för att när vi kom hem skulle vi läsa en bok.
När vi såg parkeringen så stog vår bil där.
Det blev ingen bok, för pappa va ju hemma.
Jag o Sebbe läste en bok.
Nu är Patrik o Sebbe hos farmor o farfar.
Sanna är hemma med mej, o just nu provar hon gitarren.
Snart är det dags för läggning.
Sanna är trött vi den här tiden.

Ikväll blir det Diagnos Okänd, det programmet är bra.




Jaja nu ska jag plocka lite innan läggdags.
Jo en sak till, efter mycke letande har jag hittat en bok som jag velat ha.
365 go natt sagor.
Så ikväll börjar vi med den boken.

go kväll på er
hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0